استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد زلزله، دوزین مینودشت در استان گلستان را لرزاند + جزئیات (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
سرخط خبرها

ضرغامی در واکنش به بدقولی ترکیه برای تامین اتوبوس زائران اربعین: هنوز موضوع را پیگیری نکرده‌ام

  • کد خبر: ۱۸۴۰۴۲
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
ضرغامی در واکنش به بدقولی ترکیه برای تامین اتوبوس زائران اربعین: هنوز موضوع را پیگیری نکرده‌ام
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره دلایل عدم تعهد ترکیه برای تامین اتوبوس زائران اربعین گفت: جزئیات این موضوع را نمی‌دانم و هنوز هم موضوع را پیگیری نکرده‌ام.

به گزارش شهرآرانیوز سید عزت الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره کمبود اتوبوس زائران اربعین اظهار داشت: وزارت راه و سیاست‌هایی که وزیر دارد به شکل جدی، حل مشکلات حمل و نقل در همه سطوح کشور است به ویژه درخصوص اربعین اقدامات فراوانی از جمله تامین آن از ترکیه انجام شد.

وی افزود: اینکه نهایتا رقمی را که قبلا قطعی کرده بودند، اما در عمل تعداد کمی اتفاق افتاد جزئیات آن را نمی‌دانم و هنوز هم موضوع را پیگیری نکرده‌ام.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یادآورشد: نظرات مختلفی مبنی بر اینکه چرا این توافق در حد پایینی صورت گرفت ارائه شده است. من تا زمانی که قطعی و در جلسات کارشناسی دلایل اصلی آن را نپرسم نمی‌توانم اظهارنظری بکنم.

ضرغامی درباره موضوع تحریم‌ها و ارتباط آن با کمبود اتوبوس زائرین گفت: تحریم‌ها موضوعی است که در همه جا خود را نشان می‌دهد به نحوی که گردشگری که وارد کشور می‌شود برای رزرو هتل با مشکلاتی مواجه است و نقل و انتقال با واسطه انجام می‌شود به همین دلیل نیز هم ضریبی در کیفیت می‌خورد و هم اینکه روند طولانی می‌شود و مشکلاتی نیز در ادامه کار پیش می‌آید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->